بیمه ایران

  • ۰
  • ۰

مهمترین ویژگی که بیمه در زندگی انسان ایفا می کند، پشتیبانی مالی انسان در شرایط اضطراری می باشد. بیمه ها انواع گوناگونی دارند و هر کدام از آنها در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از بیمه هایی که در زندگی ما کاربرد زیادی دارد و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد بیمه عمر است. خود بیمه عمر انواع مختلفی دارد و هر کدام از نمونه های بیمه عمر در شرایط ویژه ای برای انسان مفید هستند. شرکت ها و کارگزاری های مختلفی در سطح جامعه وجود دارند که نسبت به فروش بیمه عمر برای شما اقدام می کنند و شما می توانید با مراجعه به آنها خودتان را بیمه کنید. قرارداد هایی که شرکت ها برای بیمه عمر تنظیم می‌کنند عمدتاً ۳۰ ساله می‌باشد و طولانی مدت است و به این شکل کسی که خودش را بیمه عمر میکند و تحت پوشش این بیمه قرار می گیرد تا مدت طولانی می تواند از مزایای این بیمه استفاده کند. یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه بیمه عمر فعالیت می کند و شما می توانید با مراجعه به آن خودتان را بیمه کنید شرکت بیمه شو است. خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو فواید بسیار زیاد و مزایای فوق العاده ای برای شما خواهد داشت. اگر دوست دارید با مزایای خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو و همچنین شرایط و انواع بیمه های عمر موجود در این شرکت آشنا شوید پس ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید تا از اطلاعات گفته شده در این مطلب بیشترین استفاده را داشته باشید. مطمئن باشید در صورتی که با اطلاعات کامل نسبت به خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو اقدام کنید سود بیشتری از آن خواهید برد و با اعتماد به نفس بیشتری خودتان را بیمه خواهید کرد.

 خرید بیمه عمر و مستمری آنلاین از بیمه شو

 

انواع خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو

 

خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو انواع گوناگونی دارد که شما بر اساس نیاز خودتان مثال می توانید نسبت به خرید آنها اقدام کنید. اولین نوع خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو ، بیمه عمر زمانی است. بیمه عمر زمانی به این صورت است که فقط در صورت فوت بیمه گذار مزایایی برای ذینفعان دارد و در طول زندگی بیمه‌گذار وی را کاملا پوشش نمی دهد و کاربردی برای او ندارد. این نوع بیمه به این شکل است که بیمه گذار برای مدت مشخصی بیمه زمانی را تهیه می کند و در صورتی که طی آن مدت شخص بیمه شده فوت شود مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به خانواده و وراث او تعلق می گیرد. اگر شرایط به نوع دیگری طی شود و وی در مدت مشخص که خودش را بیمه کرده است، فوت نکند هیچ سرمایه ای به بیمه گذار و ذینفعانش تعلق نمی گیرد. بیمه دیگری که در زمینه بیمه عمر می‌توان به آن اشاره کرد بیمه تمام عمر است. این بیمه به این صورت است که پس از فوت شخص بیمه شده سرمایه ای که در بیمه ذخیره دارد پس از فوتش به خانواده و وراث تعلق می گیرد. نوع دیگری از خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو ، خرید بیمه عمر مانده بدهکار به صورت آنلاین است. این نوع بیمه کاربرد جالبی در زندگی بیمه گذار دارد. در این نوع بیمه در صورتی که شخص بیمه شده از اداره و یا نهاد خاصی مبلغی وام دریافت کند و قبل از آن که اقساط وام خودش را پرداخت کرده باشد فوت کند، بیمه عمر مسئولیت پرداخت اقساط باقیمانده وام وی را برعهده می‌گیرد.به این شکل خانواده بیمه گذار پس از فوت او دچار فشار مالی بر اثر بدهی های مربوط به وام های نمی شوند. سرمایه گذاری بیمه عمر نیز نوع دیگری از این بیمه میباشد که شاید آن را بتوان اصلی‌ترین نوعی بیمه عمر دانست.هدف از این نوع بیمه عمر این است که در صورت فوت و چه در صورت حیات شخص بیمه شده تا پایان قرارداد مزایای هم برای خود بیمه گذار و هم برای خانواده وی خواهد داشت. در این نوع بیمه بیمه گذار پس از پایان مدت قرارداد خودش مبلغی را که در بیمه اندوخته است به صورت یکجا دریافت می کند. این مبلغ برابر پولی است که بیمه گذار به بیمه پرداخت کرده است و همچنین سود آن پول می باشد.

انواع بیمه عمر ومزایای آن

 

نحوه خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو و مزایای آن

 

اینکه مزایای بیمه عمر چه چیزهایی میباشد بستگی به نوع بیمه عمر دارد که شما از آن استفاده می کنید. اما اگر بخواهیم در حالت کلی مزایایی را برای بیمه های عمر در انواع مختلف بیان کنیم، این مزایا را به سه گروه تقسیم می کنیم. مزایای بیمه عمر را در حالتی که فرد فوت شده باشد، در قید حیات باشد و ترکیبی از دو حالت قبلی تقسیم می کنیم. در شرایطی که بیمه عمر تنها به شرط فوت باشد فقط مزایای برای ذینفعان پس از فوت بیمه گذار دارد و در شرایطی که بیمه به شرط در قید حیات بودن فرد باشد، تنها در صورتی که فرد تا پایان مدت قرار داد زنده باشد، فوایدی برای فرد و خانواده اش دارد. همچنین در شرایطی که بیمه عمر هم در شرایط فوت و هم در شرایط حیات کاربرد داشته باشد امتیازاتی  برای خانواده و شخص بیمه‌گذار خواهد داشت. نکته دیگری که در زمینه خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو نیاز است برای شما توضیح دهیم  در این است که چگونه می توان نسبت به خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو اقدام کرد و چرا باید از این شرکت بیمه عمر را خریداری کرد. در این مورد باید خدمت شما عرض کنیم که خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو از آن جهت که خرید اینترنتی محسوب می شود هم از جهت زمان برای شما مناسب تر است و هم هزینه ای که پرداخت می کنید بسیار کمتر از شرکت های دیگر است و همچنین تعهدات شرکت بیمه شو نسبت به شما در مقایسه با دیگر شرکت ها بسیار بیشتر می باشد،خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شد بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. برای خرید بیمه عمر آنلاین از بیمه شو نیز کار چندان سختی نخواهد داشت و تنها کافی است با مراجعه به وب سایت شرکت بیمه شو  نسبت به خرید بیمه عمر مدنظر خودتان از آن اقدام کنید. پس هر چه سریعتر و بدون از دست دادن زمان برای خرید بیمه نامه عمر به وبسایت بیمه شو مراجعه کنید.

منبع

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • bimesho bimesho

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی