بیمه ایران

  • ۰
  • ۰

مدیریت در فروش بیمه

بازاریابی تنها منوط به فروش جنس و کالاهای اساسی در زندگی نیست؛ بلکه گاهی اوقات می توان آن را وارد بیمه کرد. مدیریت فروش بیمه خود نوعی بازاریابی به حساب می آید که این مسئله به ویژه در چند سال اخیر بسیار زیاد رواج داشته است. مدیریت فروش بیمه بدین منظور است که با یک برنامه ریزی بهتر و بهینه تر به همراه سازماندهی و هدایت و کنترل نیروی فروش بتوان روی مسئله فروش بیمه مدیریت بهتری را از خود نشان داد. در ادامه ضمن اینکه به این مسئله بیشتر توجه می شود؛ یادآوری خواهیم نمود که مدیریت فروش بیمه چه مزایایی دارد و چرا این امر به یکی از مسائل مهم در زمینه بیمه تبدیل شده است؟ پس با ما همراه باشید تا به ارائه تمامی این مسائل پرداخته شود.

چگونه می توان با فروش بیمه فردی موفق شد؟

در صورتی که بخواهید فروشنده ای موفق در زمینه فروش بیمه باشید؛ می بایست دل را به دریا زده و حتی در صورتی که عملیات شما هم در ابتدا با شکست همراه شد؛ هرگز پا پَس نکشید و در زمینه فروش بیمه با برنامه ریزی های دقیق تر و منسجم تر بتوان در نهایت یک فروشنده موفق شد. بنابراین باید همیشه ایده های نوین و راهکارهای جدیدی داشت تا بتوان در حیطه تخصصی خود فردی موفق از آب درآمد. بنابراین هرگز نباید تصور کرد که کار فروش بیمه، کاری ساده و بی دردسری است. در این زمینه بایستی هوشیار بود و با دیده تجربه و تخصص و پشت سر نهادن در دوره های مدیریت فروش بیمه به این مهم دست یافت.بیمه شو با راه اندازی سامانه بازاریابان بیمه شو  این امکان رو برای شما فراهم آورده تا شما بتوانید با فروش انواع بیمه نامه درآمد خوبی رو داشته باشید .

 

ارائه راهکارهای لازم به منظور فروش بیمه موفق

در صورتی که بخواهید در زمینه فروش بیمه و مدیریت آن فردی موفق باشید؛ می بایست با راهکارهای اساسی و اصولی دست به این مهم زد. از جمله این راهکارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-    سخت کوش بودن

2-   جدیت و تلاش روز افزون و پا پس نکشیدن از انجام این فرآیند

3-  همنشینی با انسان های موفق در این زمینه

4-   انرژی و اعتماد به نفس بالا

5-   پدید آوردن رویای موفقیت در دل و جان خود

6-   مثبت نگری در زمینه مدیریت فروش بیمه

7-  در تکاپو بودن و تصور دائمی موفقیت در ذهن خویش

8-  و...

در صورتی که دائما به تمامی این نکات و راهکارها توجه داشته باشید و در زمینه مدیریت فروش بیمه فردی متبحر و در عین حال فعال و کوشا باشید؛ می توانید خیلی سریعتر به هدف خویش دست یابید و در زمینه فروش بیمه، فردی موفق باشید

 

 

ویژگی های یک مدیر موفق در زمینه فروش بیمه

در صورتی که می خواهید یک مدیر موفق در زمینه فروش بیمه باشید؛ می بایست حتما یک سری ویژگی ها را در نظر داشته باشید. شاید یکی از مهمترین ویژگی هایی که دائما بایستی به آن چشم داشته باشید؛ کسب رضایت مشتری می باشد. به این صورت که با استناد به هر یک از راهکارهای ممکن در زمینه مدیریت فروش بیمه می بایست حتما رضایت مشتری را در نظر داشته باشید و اهداف و برنامه ریزی های خود را همگام و همسو با نیازهای مشتری در نظر بگیرید تا رضایت خاطر مشتریان خویش را جلب نمایید. هر چقدر که در این زمینه فردی موفق باشید، می توانید خیلی سریعتر در راستای مدیریت فروش بیمه به طور گسترده تری اقدام ورزید.

اقدامات جالب توجه مدیریت فروش بیمه

یک مدیر فروش بیمه به منظور مدیریت شرکت های بیمه ای بایستی حتما دست به یک سری اقدامات ورزند تا در این راستا بتوانند در زمینه فروش بیمه فردی موفق باشند. از جمله این اقدامات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1-    به کار گیری افراد متبحر و آموزش دیده در زمینه تکمیل فرآیند فروش بیمه

2-   فراهم نمودن بستری به جهت دوره های آموزشی مورد نیاز در زمینه فروش بیمه

3-  لزوم برنامه ریزی های دقیق و منسجم و اصولی در خصوص ارتقای سطح انگیزشی به منظور فروش هر چه بیشتر پرسنل فروش بیمه

4-   ارزیابی نیروی کار افراد متولی فروش و مدیریت بیمه

5-   نظارت بر عملکرد پرسنل کاری و مدیریت و کنترل نمودن هر چه بیشتر آن ها

6-   متعهد گرداندن نیروی انسانی خود به جلب افراد بیشتر و فروش بی رویه بیمه در بازه زمانی کمتر

7-  تمرین و ممارست بیشتر کادر مربوط به فروش بیمه

هر یک از موارد فوق به علاوه موارد بسیار زیاد دیگری در این زمینه سبب خواهد شد تا شما به عنوان یک مدیر در زمینه مدیریت فروش بیمه ارزیابی بیشتر و بهینه تری را در پیش داشته باشید تا بتوانید با ارائه تمامی راهکارهای ممکن در این حیطه کاری فردی موفق و سربلند باشید و بتوانید گوی سبقت را از رقبای خود در این زمینه بربایید و شما سکوی نخست را در زمینه مدیریت فروش بیمه به خود اختصاص دهید. در تمامی این مسائل همیشه باید کیفیت و کمیت را در کنار یکدیگر داشته باشید و همواره به رضایت حال مشتریان خود نیز توجه داشته باشید.

منبع

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • bimesho bimesho

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی